hem time kene minyak panas

12:28 PTG Posted In Edit This 0 Comments »


hahha konon nak masak sedap al buat banyak hehhe teringin nak mask gulai ikan masin campur dengan terung so dah seida kan barang2 tu pastu campak aje la bahan2 dia heheh untuk yang menomis la hehhe tututup kene muka n dada hahha pedih wooooooo kulit jadi masak hahaha tak ape. dah masak kene terus kan juga taj kita amcam mane pun kehekeh. ida ni terus sikit heheheh
ade sebab bukan ape tauuu sebab ida niii anak yang bongsu n perempuan tunggal hehhe paham2 jela.. bukan manje tauu tak ade laa hehe ida ni insan biase ajeee

0 ulasan: