heeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmm

3:01 PTG Edit This 0 Comments »
semalam ida tido sampai bengkak muka sebab menahan sakit n nangis sampai tido. suma ni belaku sebab abang no dua tu suh cari tempat untuk cuti selama dua hari. so ida ge la cakap dengan abng no 1 so bila dia dah dapattempat dia dah bagi tau dia tak dapat nak teman kan sebab kete dia rosak n kawan dia nak balik kg. yang abah pulak hari isnin kene keje so terpaksa batal. masalahnye abang no dua suh ge rehat ge sane dia la kene hantar n spent time besama kami ni tidak nak dengan  gf dia je. ida dah malas kami betengkak pasal tu dia tak puasa hati kate nak tampo ida hem. teruk punye abangg ni belum kawin dah perangai macam niii. biar laa ida bersrah pada allah sahaja. biar dia terima balas nanti dengan adik ni la dia mintak tolongg. kami bukan ape ida ni tak suka lamase dulu dia cakap jangan la gedik2 dia tak suka tapi dapat bakal bini hem perangai biar allah je la tahuu. sakit hati biar jela allah yang tahuuu.ida tak tahan sangat ida nangis ida tasbih kepada allah tenteramkan hidup ida nii. ida nak suatu hari nanti ida sedarr ape yang dia buat n masatu tu mungkin dah tak berguna untuk berpatah balik. baha ade cakap lepas dia kawin mungkin kami akan berputus hubungan kalau dia masih bersikap macam tu . ida paling sedih melihat mak n abah. ida tabah juga hatiu niii sambil nagiss dalam dia. dulu ida ni pendiam sewbab ade banyak perkara ida yang ida pendam.sampai suara taka de sebab tahan nangis

0 ulasan: